خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

والدین شهدا از راویان اصلی ایثار و شهادت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بابیان اینکه والدین شهدا از راویان اصلی ایثار و شهادت هستند، گفت: بیش از 500 مورد از خاطرات خانواده‌هایشاهد و ایثارگر استان ثبت و ضبط‌ شده است.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۸۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی عباس پورحسن در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در محل صداوسیمای استان، با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: مستندسازی خاطرات والدین معزز شهدای گران‌قدر در قید حیات(ضبط و ثبت تصویری خاطرات والدین معظم شهدا) تحت عنوان اسناد افتخار از سال 1392 با دستور ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز و در این استان تا به امروز بالغ‌بر 500 مورد اثر جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به این‌که رسالت امروز ما در قبال شهدای عزیز، بزرگ و سنگین است از همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز استان قدردانی کرد و گفت: کماکان آماده همکاری با صداوسیمای استان در جهت انجام بهتر این وظیفه خطیر هستیم.

پورحسن با اشاره به اینکه وصایا و آثار شهدا در آرشیو بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت کامل موجود است گفت: در صورت نیاز این بنیاد آماده ارائه وصایای بیشتری از شهدای استان، به‌منظور ادامه پخش گزیده‌ای از وصایا و معرفی شهدای استان قبل از پخش اذان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها