در یک حرکت خودجوش فرهنگی به همت جهادگران بسیجی:

یاد و خاطره‌ی شهدای روستای مُخالفگاه در اختتامیه اردو‌های جهادی «بخش بالاجام» تربت‌جام پیچید

اختتامیه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و... گرو‌های جهادی حوزه‌های مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) و زهرای اطهر (س) در «بخش بالاجام» تربت‌جام با یاد و خاطره‌ی شهدای روستای مُخالفگاه مُزین شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۲۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در یادواره شهدای روستای مُخالفگاه تربت‌جام که همزمان با اختتامیه اردو‌های جهادی «بخش بالاجام» در این روستا برگزار شد پس از شعرخوانی، قرائت مقاله، وصیت‌نامه شهدا، خاطره گویی، نوحه‌سرایی، رئیس ستاد نماز جمعه شهر نصرآباد با اشاره به منزلت و جایگاه شهدا گران‌قدر انقلاب اسلامی افزود: تمام انبیاء الهی، بزرگان دین، شخصیت‌های علمی و برجسته هرکدام لقب‌هایی برای خود دارند و همه این شخصیت‌ها آرزوی شهادت دارند.

«حجت‌الاسلام حسینی» افزود: در روایت داریم اول کسی که وارد بهشت می‌شود شهدا هستند و شهدا ذخایر علم بقایند و مورد و نظر خدای متعال می‌باشند.

گفتنی است: یادواره شهدای روستای مخالفگاه شهرستان تربت‌جام با حضور خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، جانشین ناحیه سپاه، بخشدار نصرآباد، روسای ادارات و نهاد‌های محلی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در حسینیه این روستا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار