همایش توجیهی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) شاهرود و اهدا احکام و کارت های اعضا با حضور معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۰۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه توجیهی طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر و اهداء احکام و کارت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با حضور معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود و جانشین و مسئولین عملیات و امر به معروف این حوزه به میزبانی پایگاه سیدالشهداء(ع) در مسجد امام حسین(ع) محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) برگزار شد.
در این نشست حسینی و قاسمی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به تشریح اهداف تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه ها پرداختند و سجاد ابوترابی جانشین حوزه نیز ضمن خیرمقدم در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطالبی بیان کرد.
در پایان این همایش توجیهی احکام و کارت های طلایه داران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های تابع حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) به فرماندهان پایگاه ها اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها