خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

اجرای طرح جوانه های صالحین در 47 پایگاه بسیج گرگان

سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین در مراسم افتتاح طرح جوانه های صالحین حوزه امام رضا (ع) از اجرای طرح جوانه های صالحین در 47 پایگاه بسیج سپاه گرگان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۲۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ مراسم افتتاح طرح جوانه‌های صالحین  حوزه مقاومت امام رضا گرگان در مسجد علی ابن ابی طالب علیه السلام گرگان با حضور فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی همیشه حضوری فعال و در صحنه داشته است و برای اوقات فراغت بسیجیان نیز در فصل تابستان برنامه ریزی مدونی را دارد.
وی با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین یک طرح بسیار مطلوب فرهنگی است گفت: تشکیل جلسات معرفتی، تربیتی، عقیدتی و مهارتی در طرح جوانه‌های صالحین می‌تواند باعث رشد و ارتقاء جایگاه فکری و سلامت اجتماعی و دینی بسیجیان و آحاد جامعه بشود.
فرمانده سپاه گرگان همچنین اذعان کرد: ۴۷ پایگاه بسیج برادر و خواهر شهرستان گرگان از ابتدای فصل تابستان برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود برای فصل تابستان قرار داده اند که امیدواریم این طرح همانند سنوات گذشته آثار و پیامد‌های مثبتی را به همراه داشته باشد.
سرهنگ فخرالدین در پایان ابراز داشت:سپاه گرگان در کنار طرح جوانه‌های صالحین افتتاح و راه اندازی تفرجگاه‌های فرهنگی را نیز برای ارتقاء و سلامت اجتماعی جامعه نیز در سطح شهرستان گرگان در نظر گرفته است که این پایگاه‌های فرهنگی به مدت ۳ ماه در فصل تابستان به خدمات فرهنگی و اجتماعی مشغول خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها