خبرهای داغ:
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قزوین خبرداد
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دو خدمت کار درمانی و گفتاردرمانی در درمانگاه هلال احمر قزوین راه‌اندازی ‌شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۱۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فرهاد ارجمندی بیان کرد: دو خدمت کار درمانی و گفتاردرمانی در درمانگاه هلال احمر راه‌اندازی ‌شد.

وی در این رابطه گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس اهدافی همچون تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هرگونه تبعیض میان آنها فعالیت می‌کند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قزوین در ادامه افزود: توانبخشی یکی از وظایف عمده‌ای است که برای تاب‌آوری جامعه نقش اساسی و حائز اهمیتی دارد با برنامه‌ریزی و تقویت زیرساخت‌ها بدنبال فراهم ساختن بیشترین بهره‌وری در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هستیم.

ارجمندی عنوان کرد: درمانگاه هلال احمر شامل بخش‌های مختلفی است که درحال حاضر دو بخش کار درمانی و گفتاردرمانی به بخش‌های این مرکز افزوده شد.

وی اضافه کرد: در بخش کاردرمانی خدماتی شامل درمان سکته مغزی، فلج مغزی، ضایعات نخاعی، ضایعات اعصاب محیطی، ضربه مغزی، بیماریهای ارتوپدی و مغز و اعصاب و در بخش گفتار درمانی خدماتی شامل بیماریهای TBT، لکنت زبان، CVA، آپراکسیا، اختلال بلع، آموزش اختلالات گفتار و اختلالات حنجره ارائه می گردد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان همچنین یادآور شد: مرکز ارتوپدی فنی این جمعیت نیز خدماتی همچون ساخت و تعمیر انواع ارتز و پروتز، کفش طبی بریس، کمربند طبی، زانوبند طبی و کفی طبی را به مراجعان ارایه می‌دهد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها