حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

مسلمان عاقل از دانش طلبی خسته نمی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، دانش طلبی را از ویژگی های مسلمان عاقل از منظر امام رضا (ع) دانست.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۷۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اردوی فرهنگی زیارتی متربیان دوره تربیت و تعالی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جوار آستان مقدس امامزاده سیدبهاءالدین محمد شیخ شبان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این اردوی فرهنگی زیارتی با تبریک دهه کرامت، به بیان 10 ویژگی مسلمان عاقل از منظر امام رضا علیه السلام پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، افزود: مسلمان عاقل از منظر امام رضا علیه السلام کسی است که از او امید خیر باشد و دیگران از بدی او در امان باشند.

وی ادامه داد: مسلمان عاقل خیر اندک دیگران را بسیار می شمارد و خیر بسیار خود در حق دیگران را اندک می داند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: مسلمان عاقل در برابر خواسته های حاجتمندان دلتنگ نمی شود و در عمر خود از دانش طلبی خسته نمی گردد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی اظهار کرد: فقر برای مسلمان عاقل در راه خدا از توانگری محبوب تر است و خواری در راه خدا نیز از توانگری زیباتر می باشد.

وی، خاطرنشان کرد: مسلمان عاقل گمنامی را از پرنامی بیشتر می خواهد و احدی را نمی نگرد؛ جز اینکه بگوید او از من بهتر و پرهیزگارتر است.

شایان ذکر است: اولین دوره تربیت و تعالی پایوران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از 15 تا 24تیرماه در مرکز امامت سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید و اردوی زیارتی فرهنگی بعنوان اختتامیه این دوره در آستان مقدس امامزاده سیدبهاءالدین محمد شیخ شبان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار