مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: اروپایی ها را دنباله رو سیاست های دولتمردان آمریکا دانست.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۴۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت و سرگروه ها و مربیان صالحین سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلام) پنج ویژگی مؤمنین را تشریح کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: پرهیزگاری در حالت خلوت، صدقه هنگامی که شخص خودش در فقر و نیازمندی است، صبر و شکیبایی در مصیبت ها و راستگویی هنگام ترس، حلم هنگام غضب و عصبانیت از جمله ویژگی های مؤمنین از نظر این روایت نبی مکرم اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در ادامه با تبیین نوع ادبیات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نحوه مواجهه با قدرت های استکباری بویژه آمریکا،  اظهار کرد: از نظر رهبر فرزانه انقلاب، رمز و راز ما این است که به آمریکا نزدیک نشویم و او نیز به ما نزدیک نشود.

وی، اروپایی ها را نیز دنباله رو سیاست های دولتمردان آمریکا دانست و تصریح کرد: اروپا نیز سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را با وعده های دروغ، پای این معاهده(برجام) نگهدارد .

این مقام مسئول، فشار بر جمهوری اسلامی برای عقب نشینی از اقتدار دفاعی و توانمندی های موشکی، اثرگذاری منطقه ای و حمایت از جبهه مقاومت را خواسته اصلی آمریکا و اروپا دانست و گفت: صلح پایدار از مننظر غربی ها چیزی است که آنها می پسندند و هیچ گاه به فکر مردم ما و منطقه ما نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: کسانی که برای آینده جهان برنامه ریزی می کنند اعتقاد دارند کسانی در جهان آینده می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند که مجهز باشند به صنعت هوافضا و قدرت هسته ای. به همین دلیل غرب این دو قدرت را منحصر به خود کرده و به دیگران القاء می کنند که از تمام منابع فسیلی زیرزمینی استفاده کنند تا تمام شود و دستشان خالی باشد و زمینه برای وابستگی آنها و دخالت غربی ها فراهم گردد.

گفتنی است: مدیریت منابع انسانی، تشریح حقوق مبتلابه بسیج، پرسش و پاسخ بحث ولایت فقیه، شیوه های گروه داری، آشنایی با کلیات نظام تربیتی صالحین، اردوهای جهادی و مباحث حفاظتی از موضوعات این کارگاه های آموزشی یک روزه بود.

ارسال نظرات