چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری کارگاه توانمندسازی بسیج طلاب و روحانیون

کارگاه توانمندسازی فرماندهان، سرگروه ها مربیان صالحین پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۴۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در دو بخش ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و همچنین سرگروه ها و مربیان صالحین این سازمان در مرکز امامت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مدت یک روز برگزار می شود.

حجت الاسلام حمید محمدی افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، فضای مجازی و سواد رسانه ای، مدیریت منابع انسانی، تشریح حقوق مبتلابه بسیج، پرسش و پاسخ بحث ولایت فقیه، شیوه های گروه داری، آشنایی با کلیات نظام تربیتی صالحین از موضوعات این کارگاه های آموزشی است.

وی، گفت: اردوهای جهادی و مباحث حفاظتی از دیگر سرفصل های این دوره و کارگاه های توانمندسازی می باشد.

گفتنی است: در افتتاحیه این دوره حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله  با قدرت های استکباری پرداخت.

وی، اروپایی ها را نیز دنباله رو سیاست های دولتمردان آمریکا دانست و تصریح کرد: اروپا نیز سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را با وعده های دروغ، پای این معاهده(برجام) نگهدارد .

این مقام مسئول، فشار بر جمهوری اسلامی برای عقب نشینی از اقتدار دفاعی و توانمندی های موشکی، اثرگذاری منطقه ای و حمایت از جبهه مقاومت را خواسته اصلی آمریکا و اروپا دانست و گفت: صلح پایدار از مننظر غربی ها چیزی است که آنها می پسندند و هیچ گاه به فکر مردم ما و منطقه ما نیستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار