معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کردستان گفت: در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه ساخت یک‌هزار واحد مسکن مسکونی برای مددجویان با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه کردستان و بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۳۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فرهاد عزیزی در نشست گرامیداشت هفته بهزیستی با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یک دستگاه حمایتی خدمات مختلفی را به جامعه هدف خود از تولد تا سالمندی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه گستردگی خدمات این نهاد به گونه‌ای است که همه افراد جامعه را در بر می‌گیرد، افزود: این خدمات در حوزه‌های مختلف به ویژه برای جامعه هدف ارائه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰۰ مرکز در کردستان زیرپوشش بهزیستی است و بخش قابل توجهی از خدمات ما به بخش خصوصی واگذار شده است.

عزیزی با بیان اینکه برون‌سپاری خدمات با هدف ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف انجام می‌شود، گفت: در راستای فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر مسوولیت اجتماعی نیاز به حمایت جامعه رسانه‌ای استان هستیم و امیدواریم شاهد همکاری و تعامل هرچه بیشتر اصحاب رسانه با بهزیستی در استان باشیم.

وی از ساخت مسکن برای مددجویان به ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان بهزیستی نام برد و خاطرنشان کرد: در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه ساخت یک‌هزار واحد مسکن مسکونی برای مددجویان با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه کردستان و بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان کردستان گفت: در قالب تفاهم‌نامه دیگری، احداث مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول هدف‌گذاری شده است.

عزیزی اذعان داشت: ایجاد اشتغال برای مددجویان با هدف توانمندسازی جامعه مخاطب از دیگر اولویت‌های سازمان بهزیستی در کردستان است و در این راستا به سمت توسعه مشاغل خانگی رفته‌ایم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی به دلیل معلولیت محدودیت‌هایی دارند و کمتر قادر به فعالیت در خارج از منزل هستند توسعه مشاغل خانگی را در دستور کار قرار داده و اقدامات و حرکت‌های خوبی در این راستا انجام شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کردستان در ادامه از راه اندازی تعاونی بانوان زیرپوشش بهزیستی خبر داد و گفت: با تعدادی از کارخانه‌های سطح استان بعد از راه‌اندازی این تعاونی‌ها قراردادی مبنی بر برون‌سپاری برخی کار‌ها به اعضای این تعاونی‌ها بسته شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات