مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»؛

بدنبال احیای جلسات قرآن کریم در تمامی مساجد و پایگاه ها هستیم

مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه امام هادی(ع) اظهار داشت : در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی‌بر توجه به جلسات قرآن کریم بدنبال احیای جلسات قرآن کریم در تمامی مساجد و پایگاه ها هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۳۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی گلدوست مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با بسیج اظهار داشت : به دنبال ایجاد و راه اندازی جلسات آموزشی قرآن کریم در تمامی مساجد و پایگاه ها هستیم.

وی گفت : تشکل قرآنی موعود در حال بسط و گسترش می باشد ، مبلغی ، مروجین و مربیان قرآنی در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی به مساجد و پایگاه ها اعزام می شوند.

مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه امام هادی(ع) ادامه داد: ايجاد شبكه منسجم قاريان مساجد، برگزاری جلسات سنتی آموزشی قاريان، ارتقاء سطح جلسات قرآنی مساجد، آموزش و تربيت قاريان و حافظان در جلسات سنتی و توجه ويژه مسئولان و متوليان مساجد و قران به نقش جلسات قرآنی مساجد(سنتی) در تربيت نخبگان قرآنی از ديگر اهداف اين طرح است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : جوانان باید انس با قرآن را در برنامه روزمره خود قرار دهند چراکه برخی به دنبال هدف قرار دادن عقاید جوانان هستند. شخصیتی که تحت تأثیر تربیت‌های قرآنی قرار گرفته‌، شخصیتی مسئولیت‌پذیر است‌؛ نه تنها در مقابل کج‌روی‌، انحراف‌، جهالت و فساد سکوت نکرده در آن حل نمی‌شود، بلکه در برابر حرکت جامعه و خانواده و نزدیکان خویش نیز، خود را مسئول می‌داند و برای هدایت دیگران‌، خود را به زحمت می‌اندازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار