کارشناس مسائل اعتقادی در جمع بسیجیان خواهر پایگاه حضرت آمنه (سلام الله علیها) ریگ گفت: حجاب و عفاف مخصوص دین اسلام نیست.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۱۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛کارشناس مسائل دینی و فرهنگی با اشاره به اهمیت پوشش زن گفت: لزوم پوشش زن در برابر مرد بیگانه یکی از مسائل مهم اسلامی است و در قرآن کریم درباره این مطلب تصریح شده است.

امرالله کمکی افزود: عده ای گمان می کنند که حجاب مخصوص دین مقدس اسلام و بعضی از ادیان الهی است، در حالی که این توهم و گمان ، صحیح و شایسته نیست، زیرا آنچه که از فرهنگ گذشته ی ملت ها تا امروز بدست می آید این است، که تمام ملل ومردم جهان زنانشان دارای حجاب بوده اند اگر چه در کیفیت پوش فرق داشته اند.

وی ادامه داد: حجاب در دین مسیحیت نیزمورد تاکید قرار داده شده ، اما اینکه چرا اروپای ها و بعضی از کشورهای دیگر برهنگی و بی بندوباری از زنان آنها مشاهده می شود به عدم پایبندی به دین مسیحیت ، پیروی از هوا و هوس ،دور شدن از مسائل معنوی با ورود به اقتصاد را می توان نام برد.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی گفت: حجاب در اسلام از یک مساله کلی تر و اساسی تری ریشه می گیرد و آن این است که اسلام می خواهد انواع التذاذهای جنسی ، چه بصری و لمسی و چه نوع دیگر، به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج قانونی اختصاص یابد و  اجتماع منحصرا برای کار و فعالیت باشد .

وی اضافه کرد: برخلاف سیستم غربی عصر حاضر که کار و فعالیت را با لذت جویی های جنسی به هم می آمیزد ، اسلام این دو محیط را از یکدیگر تفکیک می کند.

ارسال نظرات