خبرهای داغ:

تشخیص نیاز‌های اصلی مناطق محروم از اولویت‌های اردو‌های جهادی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت:: تشخیص نیاز‌های اصلی مناطق محروم از اولویت‌های اردو‌های جهادی است که بسیج دانشجویی باید نسبت به احصاء نیاز‌های مناطق محروم شهرستان با طرح مدل‌های مختلف در قالب اردو‌های جهادی و با کمک تحقیقات میدانی دانشجویان در محور‌های متفاوت اقدام نماید.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۱۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
تشخیص نیاز‌های اصلی مناطق محروم از اولویت‌های اردو‌های جهادی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن در نشست مشترکی با مسئولین بسیج دانشجویی استان و شهرستان شاهرود در دفتر ریاست دانشگاه، ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از زحمات دفتر بسیج دانشجویی استان، شهرستان و دانشگاهدرخصوص طرح اعتلای بسیج دانشجویی خواستار توانمند سازی دانشجویان در اردو‌های جهادی – راهیان نور و طرح ولایت شد که این امر باعث تغییر نگرش در باور و قبول مسئولیت‌های اجتماعی در بین دانشجویان می‌شود.
دکتر چمن افزود: کارکرد بسیج دانشجویی و دانشجویان دانشگاه باید در راستای تعالی اجتماعی باشد.
بخشیان مسئول دفتر بسیج دانشجویی استان در راستای ماموریت راهبردی این دفتر در حوزه نقش آفرینی بسیج، از تشکیل هسته‌های حل مساله در جهت کمک به امر نقش آفرینی بسیج دانشجویی خبر داد.
دکتر ساعدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم شهرستان در قالب اردوی جهادی ۱۰ روزه در منطقه طرود گفت.
مهیار یونس آبادی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در این نشست با اعلام برنامه مدون ۳ ساله محرومیت زدایی در عرصه پزشکی مناطق محروم با برگزاری اردو‌های جهادی در سطح شهرستان، از کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود برای برپایی اردو‌های جهادی تشکر کرد.
در این جلسه عمادالدین دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی از کلید واژه نقش آفرینی در اعتلای بسیج دانشجویی اشاره کرد، که این طرح با رویکرد جدیدی در حوزه بسیج دانشجویی با توجه به توانایی و ظرفیت‌های دانشجویان به عرصه‌های جدید علمی و خدمت رسانی در مناطق محروم آغاز می‌گردد و در این مسیر حمایت و همراهی رئیس و مدیران دانشگاه را می‌طلبد.
وی اظهار کرد: احصاء نظام حل مسائل با نگرشی فعال‌تر از قبل در بین دانشجویان انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها