فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: دشمن با قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی خود سعی در گرفتن امید از جوانان نسبت به انقلاب است که بایستی نسبت به این موضوع هوشیار بود.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۹۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
دشمن با قدرت رسانه‌ای خود در سدد گرفتن امید از جوانان نسبت به انقلاب است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نشست روشنگری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حضور فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه و نقشه راه انقلاب برای رسیدن به رشد و تعالی انقلاب را مشخص نموده اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش اساسی را در عملیاتی نمودن و پیشبرد اهداف انقلاب ایفاء می‌کنند.
 
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری با اشرافیتی به انقلاب دارند دقیق در پایان چهل سالگی انقلاب مطرح شد بایستی بسیجیان و فرمانده هان احساس مسئولیت کنند و نباید بی تفاوت باشند دشمن تلاش می‌کند که انقلاب را برای نوجوانان و جوانان ناکارآمد نشان دهد و این نشان از ناامیدی آن‌ها از پیشرفت انقلاب دارد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار با بیان اینکه نابودی دشمن در سایه حفظ اتحاد و انسجام و حفظ انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: دشمن با قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی خود سعی در گرفتن امید از جوانان نسبت به انقلاب است که بایستی نسبت به این موضوع هوشیار بود.
 
اختری افزود: باید انقلابی که در سایه خون‌های پاک شهداء دستمان رسیده است حفاظت کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی عج برسانیم.
ارسال نظرات