خبرهای داغ:
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی از تخصیص یارانه درمان برای درمان معتادان در مراکز اقامتی و سرپایی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۹۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید رضازاده در مورد بیمه درمان معتادان گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار است اعتباری در ارتباط با یارانه درمان معتادان در مراکز اقامتی و سرپایی تخصیص داده شود.

وی گفت: با توجه به اینکه معتادان در فرایند درمان در مراکز اقامتی بیمه نیستند به همین دلیل قرار است این یارانه جهت حمایت از این افراد پرداخت شود.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی اظهار داشت: هم اکنون بیمه درمان معتادان در مراکز اقامتی سازمان بهزیستی منتفی است و از ابتدا نیز قرار نبود این افراد تحت پوشش بیمه درمان قرار گیرند.

وی افزود: بیمه درمان برای کسانی است که در مراکز سرپایی تحت فرایند درمان قرار دارند که این بیمه نیز توسط وزارت بهداشت عملیاتی می‌شود.

رضازاده در پاسخ به اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر چه اعتباری را قرار است به عنوان یارانه درمان به مراکز اقامتی پرداخت کند گفت: رقم آن به زودی با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته اعلام می‌شود و این در حالی است که افرادی که نیازمندی آنها احصا شود از یارانه استفاده خواهند کرد.

وی در ارتباط با تعداد معتادانی که قرار است از این یارانه استفاده شود گفت: در این زمینه رایزنی‌هایی با ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شده و با توجه به شرایط و تعداد معتادان قرار است حداکثر اعتباری در این زمینه تخصیص داده شود.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی تأکید: البته بهزیستی طی مراحلی این یارانه را به مراکز و نه به فرد معتاد پرداخت می‌کند.

رضازاده در مورد مسکن معتادان بهبود یافته و اینکه آیا مسکن به این افراد واگذار شده است یا خیر گفت: در این خصوص به زودی اطلاع رسانی خواهد شد ولی در حال حاضر مسکن به این افراد واگذار نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها