خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در شاهین دژ برگزار شد

اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۶۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در محل پارک ساحلی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در این همایش بزرگ به علل رعایت حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: حجاب مسئله ای است که ریشه قرآنی و روایی دارد و الگوی زن بایست از حضرت زهرا سلام الله علیها باشد و با این الگوپذیری و رعایت حجاب، بنده به خالق خود نزدیکتر خواهد شد و همین رعایت حجاب خود نوعی عبادت است.

وی دومین آثار رعایت حجاب را ایجاد آرامش روحی و روانی عنوان کرد و ابراز داشت: چون فرد بی حجاب هر روز به دنبال مد روز است و هر روز در قالبی متفاوت خواهد بود بنابراین همیشه ناآرام است که آیا با مد روز حرکت می کند یا نه و دچار یک جاهلیت مدرن شده است.

امام جمعه شاهین دژ سومین آثار و فواید رعایت حجاب را استحکام بنیان خانواده دانست و گفت: با نگاهی به آمار طلاق در دهه اخیر متوجه آمار فزاینده این موضوع خواهیم شد و این نشان از وضعیت بدحجابی در سطح خیابان ها دارد، که زن بدحجاب خود را در معرض حمله گرگ صفت ها در بیرون از خانه قرار داده و از رسیدگی به امور خانه و خانواده خود غافل مانده است.

حجت الاسلام فصیح نیا گفت: چهارمین آثار حجاب، ایجاد ابهت و هیبت الهی است و این یعنی ارزش به ظاهر نیست بلکه به باطن است، امروز دشمن حجاب را یک بحث سیاسی جلوه کرده است و به دنبال از بین بردن مفهوم خانواده و مخصوصا کلمه مادر است بر همین اساس خانواده ها بایست از دوران کودکی تربیت اسلامی را در وجود فرزندان خود تقویت کنند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات