سید ساجد یعقوبی
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت:: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال اتصال هم افزا و هدفمند سه رکن تربیتی خانواده، مدرسه و مسجد می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۶۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی در آیین افتتاحیه طرح شهید بهنام محمدی در سالن اجتماعات اردوگاه مقدس اردبیلی اظهار داشت: سه کن تربیتی خانواده، مدرسه و مسجد نقشی تعیین کننده در تربیت نسل تمدن ساز و تراز انقلاب اسلامی دارد که شهید بهنام محمدی به دنبال اتصال هدفمند این سه رکن تربیتی است.

خلیلی موسوی با بیان اینکه ماندگاری و بالندگی انقلاب اسلامی به دو امر تولید فکر پیش برنده و تربیت انسان‌های باورمند بستگی دارد، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در بلند مدت هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد.

وی گفت: در جامعه اسلامی تربیت و تعالی مادی و معنوی از نهاد خانواده شروع می‌شود و در این نهاد تداوم و ریشه می‌یابد چرا که به فرموده امام راحل (ره) خانواده مبنای جامعه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با اشاره به اینکه مدرسه نقشی بنیادین و ماندگار در سرنوشت دانش آموزان دارد، ابراز داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان به سمت جوانان وجود چنین طرح‌های فرهنگی و تربیتی بسیار موثر و تاثیر گذار است.

سید غلامحسن خلیلی موسوی با بیان اینکه ظرفیت‌های تشکل‌های دانش آموزی به خصوص بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در راستای پیشبرد اهداف معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بی نظیر می‌باشد، بیان کرد: چشم انداز ما برای رسیدن به نقطه مطلوب در امور تربیتی باید آنچه شهید رجایی در مدت کوتاه خدمتگزاری صادقانه و خالصانه مطرح کرده اند، باشد.
ارسال نظرات