سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اردبیل در گفت و گو با «بسیج»:
با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با حضور ۲ هزار و دویست دانش آموز خواهر و برادر طرح شهید بهنام محمدی در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین در حال برگزاری است و تا ۲۹ تیر ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۶۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
با حضور ۲ هزار دویست دانش آموز اردبیلی طرح شهید بهنام محمدی در اردبیل اجرا می‌شود
سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: اردوی فرهنگی-تربیتی طرح شهید بهنام محمدی ویژه دانش آموزان مدارس هدف متوسطه دوره اول استان اردبیل با هدف تربیت جوانان مومن انقلابی پای کار با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با حضور ۲ هزار و دویست دانش آموز خواهر و برادر در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین در حال برگزاری است و تا ۲۹ تیر ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از سال گذشته با شناسایی و امکان سنجی مدارس متوسطه دوره اول و مساجد حائز شرایط این طرح انجام گرفت که ۵۵ مدرسه خواهر و برادر شامل ۲۷ مدرسه خواهر و ۲۸ مدرسه برادر که شرابط طرح را داشتند شناسایی شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از هر مسجد ۳ مربی تربیتی آموزش دیده شناسایی و برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های همچون فرهنگی، ورزشی، علمی، تربیتی، آموزشی و اردویی به مدارس هدف اعزام شدند.

وی با بیان اینه این اردو‌ها در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود، گفت: این دوره به مدت ۲ روزه در ۴ بخش بوده که خواهران و برارادن به صورت جداگانه در این طرح شرکت خواهند نمود و تا ۲۹ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

نقی پور ادامه داد: از اهداف دیگر برگزاری این برنامه آشنایی متولیان مساجد با ابعاد مختلف طرح، نقش آفرینی ارکان مساجد در طرح خصوصاً در فصل تابستان و تقویت حرکت تیمی عنوان و نحوه اجرای دوره و کارگاه‌ها می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) بیان داشت: نیا با اشاره به اینکه پدیده انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی نظیر است نقش جوانان و نوجوانان در شکل گیری و ادامه آن مهم دانسته و طرح شهید بهنام محمدی را فرصتی مناسب برای تببین دستاورد‌های انقلاب دانستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم ان شاء الله این دانش آموزان با تاسی ازسیزده ساله‌های عاشورایی همچون شهیدان مرحمت بالازاده و شهید بهنام محمدی‌ها و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در عمل به فرامایشات مقام معظم عظمای ولایت مستحکم‌تر و قوی‌تر قدم بردارند.
ارسال نظرات