رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: بخش عمده ای از مسئولیت در جنگ نرم برعهده بانوان با حجاب و عفیف در کشور است.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۶۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار داوود آذرنوش در اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده در میاندوآب که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان ما از حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب کبری(س) و حضرت معصومه(س) الگو گرفته اند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال معرفی الگوی غربی برای بانوان ما بوده و می خواهند تا بانوان ما ادامه دهنده راه اولیای الهی نباشند، ترویج بی بند وباری در بین جوانان از مهم ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم است و لذا باید در این راستا هوشیار باشیم.

آذرنوش تصریح کرد: ما به واسطه وجود مادران شهدا که اسوه صبر و استقامت هستند توانسته‌ایم جوانان خود را از گزند دشمنان حفظ کنیم و همه بانوان ما باید مانند مادران شهدا باشند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه دشمنان از لحاظ نظامی توان تقابل با ما را ندارند، اظهار کرد: ما باید افتخار کنیم در کشوری زندگی می کنیم که علی رغم مشکلاتی که در زمینه اقتصادی داریم، دشمنان با تمام قدرت های برتر دنیا از لحاظ نظامی، جرات تعرض به کشور ما ندارند.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، اگر مادران شهدا نبودند و فرزندانی تربیت نمی کردند که در جبهه ها حماسه آفرینی کنند و یا اگر امروز مادران و همسرانی نبودند که همسر و فرزند آنها در دفاع از حرم حاضر شوند، ما اکنون این امنیت و آسایش را نداشتیم.

آذرنوش با تاکید بر اینکه بخش عمده ای از مسئولیت در جنگ نرم بر عهده بانوان با حجاب و عفیف در کشور است، گفت: باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم و در این زمینه بانوان ما نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات