اردوی یک روزه راهیان نور حوزه خواهران سپاه اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۴۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، اردوی یک روزه راهیان نور خواهران سپاه اشنویه  در محل یادمان شهید آبشناسان واقع در منطقه عین الروم اشنویه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

 احمد پورخلیل استاد دانشگاه در این مراسم طی سخنانی ضمن اشاره به مجاهدت ها و رشادت های شهدای 8 سال دفاع مقدس، گفت: شهدای انقلاب اسلامی برگ زرینی را در دفتر تاریخ انقلاب رقم زدند که تا ابد غبار فراموشی بر روی آن نخواهد نشست.

 وی خاطرنشان کرد: شهدا در گام اول دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند، حال نوبت نسل جوان امروز است که با پاسداشت خون این عزیزان گام دوم انقلاب را با تاسی از استقامت و ایستادگی شهدا محکم تر و استوارتر بردارند.

این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در خصوص استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قبال سیاست های آمریکا، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ایران نه به دنبال جنگ است و نه دنبال مذاکره با آمریکاست، استراتژی ایران مقاومت و ابستادگی در برابر تحریم های ظالمانه آمریکاست که تنها راه برون رفت از این بحران استقامت در برابر سیاست های زورگویانه است.

 وی خاطرنشان کرد: اکنون بنیه دفاعی کشور به قدری محکم و قوی است که دشمن جرات تعرض به خاک ایران را ندارد و خود بهتر می‌داند که کوچکترین اشتباه عواقب وخیمی خواهد داشت.

وی در آخر حل مشکلات اقتصادی را نیز در سایه مقاوت و ایستادگی امکان پذیر دانست.

در ادامه برنامه، زائران از نمایشگاهی که با عنوان اندکی تامل در مورد سوابق، اهداف، ایدئولوژی، فعالیت های سیاسی اجتماعی، فرهنگی، نظامی و ... احزاب و گروهک های ضد انقلاب چون حزب دموکرات، حزب کومله ، پژاک و امثالهم) در محل یادمان برگزار شده بود بازدید کردند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات