در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به ریاست استاندار صورت گرفت
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به ریاست استاندار و اعضای کارگروه تشکیل و جهت رفع مشکلات ۶ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی تصمیماتی اتخاذ گردید.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۴۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به ریاست استاندار و با ۶ دستور کار برگزار شد. مصوبات این جلسه جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به شرح ذیل می باشد:

شرکت دادمان نیرو تولید کننده تیر بتنی دره‌شهر که قبلا تسهیلات آن استمهال شده بود و ایفای تعهد نکرده بود اما با نگاه حمایتی مجدد با درخواست وی برای قسط بندی ۳۶ ماهه موافقت شد.
عملیات اجرایی گاز کشی شرکت ماهوت شنزار غرب تولید کننده آسفالت آبدانان با رعایت شرایط ایمنی حمل ونقل جاده‌ای شروع خواهد شد .با هدف حفظ اشتغال و تولید تا زمان گازگشی سوخت جایگزین نیز تامین شد.
با تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمایه در گردش شرکت تکسا سولفات پتاسیم ایوان به عنوان واحد فعال و تولید کننده کوداستراتژیک سولفات پتاسیم موثر در جلوگیری از خروج ارز موافقت شد.
با درخواست بخشش جرائم بیمه تامین اجتماعی شرکت شمس ایوان تولید کننده دام و طیور موافقت شد.
دو طرح زیرساختی در حوزه گردشگری شامل هتل ۳ ستاره روستای مهدی آباد و مجتمع بین راهی روستای جابر برای افزایش تسهیلات مصوب از محل اشتغال روستایی به کمیته فنی ارجاع شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات