خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس خبر داد:
رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس از برگزاری نشست تخصصی کرامت انسانی ادیان ابراهیمی با تأکید بر آموزه‌های رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۳۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جابر مهدی‌یار، رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری نشست تخصصی كرامت انسانی ادیان ابراهیمی با تأكید بر آموزه‌های رضوی خبر داد و گفت: این نشست در تاریخ سه‌شنبه، ۲۵ تیرماه در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینكه نمایندگانی از برخی از ادیان ابراهیمی و همچنین اساتید حوزه و دانشگاه در این نشست حضور دارند، افزود: محور اصلی این نشست كرامت انسانی در ادیان ابراهیمی است.

مهدی‌یار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه تمام برنامه‌های ایام دهه كرامت به‌خوبی و دقیقاً اجرا شدند، گفت:‌ این برنامه‌ها در تمام نقاط استان فارس به اجرا درآمدند.

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس اظهار كرد: همچنین به‌منظور تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نسل آینده، فعالیت‌های مهدالرضاها را بیش از پیش مورد توجه قرار دادیم به طوری كه در سال تحصیلی جدید ۳ هزار نفر از كودكان جذب این مراكز خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها