خبرهای داغ:
مسئول مرکز راهبردی ناحیه سپاه هندیجان گفت: نخستین کار گروه تخصصی رسانه و فضای مجازی ناحیه سپاه با حضور نماینده و خبرنگار خبرگزاری بسیج و فعالان فضای مجازی دراقشار بسیج هندیجان با محوریت بررسی مسائل جامعه و همراه با راهکار و تحقیق در مورد معضلات و آسیب های اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۱۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

سلطان طرفی در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مجمع راهبری هر ساله یکبار برگزار می شود که دراین باره مجمع از گروه های مختلفی با همکاری قشرهای مختلف بسیج تشکیل شده که در مورد موضوعات مختلف نقد و بررسی همراه با راهکار انجام می گیرد که پس از مطالعه مطالبات مردمی در مجمع مطرح و در صورت تایید مراحل بعدی با ایجاد اشتغال زایی و رونق اقتصاد انجام خواهد گرفت.

 

وی افزود: کار گروه تخصصی رسانه و فضای مجازی برای بررسی و ایجاد راهکار در این موقعیت کنونی جامعه لازم بود که تشکیل و شروع به فعالیت نمود که از افراد صاحب نظر بسیجی در فضای مجازی استفاده شده که پس از تحقیق در مورد فضاهای کنونی می توان کارهای خوب و تاثیرگذاری انجام داد.

وی بابیان پیگیری اهداف و شعار سال رونق تولید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امسال سال رونق تولید است که می توان در فضای مجازی مطالبه گری کرد و برای پیشرفت تولید و اقتصاد از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کرد و با ارائه راهکارها و تحقیق ها کمکی به اقتصاد و اشتغالزایی انجام داد.

طرفی مسئول مرکز راهبردی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : یکی از کارهای کار گروه تخصصی رسانه و فضای مجازی در سپاه تشکیل جلسات متعدد تخصصی در تمام زمینه های اجتماعی همراه با الگو پذیری و پیروی از شعارهای سال که ازطرف مقام معظم رهبری هر ساله نام گذاری می شود.

وی با اشاره توجیه اهداف کار گروه تخصصی رسانه بیان کرد : با دعوت از فعالان فضای مجازی اقشار بسیج در ناحیه سپاه زیر نظر مرکز راهبردی ناحیه ، برای اعضای ، کار گروه تخصصی رسانه توجیهی برای پیشرفت و حفظ انسجام در کارهای و پیشرفت اهداف بنا به ضرورت برگزار شد.

 

طرفی مسئول مرکز راهبری ناحیه سپاه تصریح کرد : از زحمات و تلاش های نماینده وخبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز درحوزه نمایندگی ولی فقیه درهندیجان و مسئول گروه تخصصی رسانه و فضای مجازی ناحیه سپاه هندیجان برادر محمدرضا شعبانی تقدیر و تشکر می شود که برای پیشبرد فضای مجازی ناحیه نهایت همکاری را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها