خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: دیگر دوران شناسایی نیروهای اجتماعی ایران با سبک های قدیمی نظیر اصلاح طلبی، اصولگرایی و اعتدال گرایی به پایان رسیده است.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۰۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

به گزارش بسیج مجتبی زارعی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید و مراکز عالی و دانشگاه‌های خوزستان در سرسرای دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: جنگ کنونی جنگ شناخت است و در شرایط فعلی کشور باید ببینیم که در چه جایگاهی ایستاده‌ایم.

وی افزود: در چهل سالگی انقلاب سه دوره را تجربه کرده‌ایم که شامل دوره صدر انقلاب، دوره تفصیلی و تبیین تمدن اسلامی و دوره شبکه ای شدن و تمدنی شدن است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: در دوره اول، جمهوری اسلامی بر نظام سلطه غلبه کرد و نظام امامت شکل گرفت و در سال ۶۸ نظریه اجمالی جای خود را به نظریه مردم سالاری دینی داد اما در دوره سوم جامعه به سمت تمدنی شدن پیش رفته است.

وی تصریح کرد: دوره جدید دوره شکوفا شدن استعدادهای برتر است و رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر حضور هرچه بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تاکید دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر اعتلای بسیج تاکید داشته و علم را در بیانیه گام دوم در کنار بسیج قرار داده‌اند.

زارعی گفت: در دیدار رهبر معظم انقلاب با اساتید و دانشجویان ایشان تاکید کردند که دولت جوان باید حزب الهی باشد و از قطبی سازی های مذاکره و مقاومت، حجاب و غیر حجاب، مردم گرایان و غرب گرایان فاصله بگیرد.

وی افزود: سیاست گذاری ها را باید با ادبیات سیاسی و برنامه ریزی های اقتصادی و اجتماعی پیش ببریم و اگر به دنبال دولت انقلابی هستیم به ظرفیت سازان بهای بیشتری بدهیم.

وی بیان کرد: هرکانون و هر دانشگاهی باید ظرفیت و مأموریتی داشته باشد، اساتید دانشگاه‌ها پای کار بیایند و برای دولت انقلابی مد نظر رهبر از ظرفیت سازی، جنبش‌های استادی و تشکیل گروه‌های جهادی تلاش کنند.

زارعی گفت: همچنین در شرایط کنونی نیاز است که ظرفیت‌های خوزستان شناسایی شود که در این زمینه بسیج اساتید، سپاه و جامعه روحانیت می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند.

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا رازقی زاده تقدیر و سید علی مرعشی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید مراکز عالی و دانشگاه‌های خوزستان معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها