سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو به عنوان رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۶۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
حجت الا سلام والمسلمین حکمتی نیک با تبریک دهه کرامت گفت:: حدیث سلسله الذهب در زمان‌های مختلف روایت شده است و توحید و وحدانیت به خداوند دژ محکمی در روز حساب است.
وی با بیان اینکه اعتقاد به توحید از اصول و مبانی مسلمانان می‌باشد گفت::توحید و ولایت از اعتقادات مسلمانان و شیعیان بوده و باید در راه آن گام برداشت.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل در آئین معارفه رئیس ستاد اقشار بسیج با تبریک ولادت امام رضا ع. و دهه کرامت گفت:: سپاه از دو بخش بسیج با ۲۲ قشر و مجموعه سپاه که وظیفه پشتیبانی را برعهده دارند تشکیل شده است.

خرم دل با بیان اینکه دشمن بدنبال دست یابی به گلوگاه‌های کشور و براندازی انقلاب می‌باشد گفت:: رهبری، ارمان و مردم از داشته‌های اصلی یک انقلاب بوده و از ابتدای انقلاب تا کنون رهبری با نشان دادن صراط مستقیم و آرمان‌های انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشته و دشمن که همه راه‌ها و دشمنی هایش را ازموده این بار یکی از داشته‌های اصلی انقلاب یعنی مردم را نشانه گرفته و با تحریم، تحریک و فتنه بدنبال براندازی انقلاب است.
وی ابراز داشت در سال‌های گذشته ۲ شبکه ماهواره‌ای وجود داشت، اما الان دشمن بالغ بر ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای بر علیه انقلاب و مردم راه انداخته است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقشار بسیج فرمانده‌ای برای هم افزایی و اتحاد مردم است و می‌تواند در این راستا گام بردارند تا دشمن نتواند دشمنی خود را در مقابل مردم ایجاد کند.
گفتنی است در این نشست سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو به عنوان رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح معرفی شد.
جمشید ارسلان جو در این نشست گفت::هدفم خدمت به مردم، اعتلای اهداف بسیج، ایجاد اتحاد بین اقشار مختلف و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان انقلاب می‌باشد.
وی ابراز داشت: امید وارم در این منصب بتوانیم باری از دوش مردم بردارم.
ارسال نظرات