خبرهای داغ:
در راستای بصیرت افزایی آحاد مردم نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده اند همایشی تحت این عنوان در روستای کلاته شور اسفراین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۵۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام بخشایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اسفراین در این همایش با بیان اینکه بیانیه گام دوم را می‌توان به سه بخش اصلی برای بررسی اجمالی تقسیم کرد نخست نگاهی به گذشته انقلاب و اصطلاحاً راهی که رفته‌ایم، دوم شرایطی که امروز در آن هستیم و سوم شرایطی که باید در آینده به آن برسیم.

وی ادامه داد:ترویج سبک زندگی و دوری از سبک غربی یکی از تأکیدات بیانیه گام دوم است.تلاش غرب برای ترویج سبک زندگی غربی با آن تعاریفی که خودشان از آزادی و مسائل اجتماعی و فرهنگی دارند همواره نکته‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن هشدار می‌دهند و آن را مانعی برای دست یافتن به تمدن نوین اسلامی می‌دانند.

وی در ادامه افزود:درباره سبک زندگی اسلامی، خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی به نظر می‌رسد در کنار جوانان و خانواده‌ها، مسئولان نیز باشند چرا که سخن از جهاد به میان می‌آورند یعنی اینکه ما باید همه‌مان با یکدیگر در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان مقاومت کنیم این نیست که کسی بگوید رسالت من در این باره کمتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها