خبرهای داغ:
کارگاه آموزش آمرین به معروف بسیجیان و ضابطین قضایی حوزه مقاومت شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) در راستای اجرای واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۴۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، کارگاه مردمی آموزش تذکر لسانی و اجرای واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر با حضور بسیجیان پیشکسوت و ضابطین خاص بسیج، روز یک شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۸ در سالن جلسات شهید شهروز حوزه شهید ابراهیمی با حضور اساتید و کارشناسان حوزوی و حقوقی برگزار شد.

محمودآبادی فرمانده حوزه شهید ابراهیمی در ابتدای این کارگاه با خوش آمدگویی و ارائه برنامه‌های اجرای طرح تذکر لسانی عمومی به نکاتی همچون تکلیف به اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر و لزوم مبارزه با هنجارشکنی‌ها در شهر کریمه اهل بیت (س) پرداخت.
 
وی افزود: وظیفه عموم مردم در قالب پویش مردمی نه به بی‌تفواتی به منکرات با شروع برنامه‌های دهه کرامت و همایش خانوادگی وپیاده روی عفاف و حجاب می‌باشد.
 
کارگاه امر به معروف بسیجیان و ضابطان قضایی حوزه شهید ابراهیمی برگزار شد

حجت الاسلام خوش نظر از اساتید حوزه علمیه و دبیر ستاد امر به معروف ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) نیز با تبیین اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر کریمه اهل بیت (ع) از سال ۱۳۹۷ تا کنون و مبارزه با ایجاد نا امنی‌های اخلاقی و تهاجمات فرهنگی دشمن در سطح شهر مقدس قم نیاز و ضروری دانستن اجرای فرامین الهی به صورت عمومی و خواستار ورود کلیه نهاد‌های دولتی و همکاری‌های لازم در این خصوص شدند.
 
حجت الاسلام حدادی قاضی دادگستری استان قم از قضات دادگستری نیز قوانین قضایی و مفاد ماده‌های جرائم مشهود و لزوم اقدامات در مواقع ضروری طبق قوانین ضابطین قضایی خاص را لازم و مواقعی حیاتی دانست.
 
وی یکی از نکات بسیار مهم را روش ارائه گزارش به مقام قضایی عنوان کرد و ابراز داشت: هر چه در این زمینه دوره‌های آموزشی برگزار گردد کم است چرا که با تجربه مواردی به دست می‌آید که نکات بسیار مهمی در روند اجرای قانون و اتکاء قاضی بر مبنای آن می‌باشد.
 
در پایان جهاندیده معاون عملیات حوزه مقاومت بسیج شهید حاج غلامعلی ابراهیمی در راستای سازماندهی ضابطین قضایی و مقررات حاکم بر اجرای تذکر لسانی مواردی را اشاره نمود.
 
همچنین رادپورسرتیم ضابطین قضایی معاونت عملیات حوزه شهید ابراهیمی نحوه پیرامون همکاری با ضابطین عام و آمرین به معروف خواهر و نیز بر خورد با هنجارشکنان شهر مقدس قم توضیحاتی ارائه نمود.
 
گکارگاه آموزش آمرین به معروف تذکر لسانی توسط معاونت عملیات حوزه شهید ابراهیمی با همکاری ستاد امر به معروف ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، سپاه علی بن ابی طالب استان قم و معاون محترم دادستان قم به صورت خود جوش، مردمی و آتش به اختیار برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها