سردار سپهر:

فضای مجازی بزرگ‌ترین فرصت برای اسلام و تمدن سازی است/ عامل ۸۰ درصد تغییر سبک زندگی فضای مجازی است

جانشین مسئول سازمان بسیج مستضعفین فضای مجازی را بزرگ‌ترین فرصت برای اسلام و تمدن سازی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۴۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سپهر روز گذشته در هشتمین گردهمایی مدیران مراکز فضای مجازی سپاه‌های استانی سراسر کشور در مشهد مقدس در خصوص اهمیت فضای مجازی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در باب اهمیت فضای مجازی فرمودند، «فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و اگر مردم این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد»، «فضای مجازی می‌تواند بزند توی دهن دشمن»، «اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی می‌شدم».

وی اظهار داشت: یکی از مولفه‌های سبک زندگی ارتباط با یکدیگر و جامعه است. با حضور اینترنت کسانی که قدرت عملیات روانی را  در دست دارند بسیاری از مفاهیم سبک زندگی را تغییر دادند بطوریکه  تبلیعات رسانه‌ای عامل ۸۰ درصد تغییر سبک زندگی و غربی شدن آن شده است.

جانشین مسئول سازمان بسیج عنوان داشت: برخی فضای مجازی را یک تهدید می‌دانند، ولی این فضا بزرگ‌ترین فرصت برای اسلام و تمدن سازی است.

وی افزود: یکی از الزامات جامعه آخرالزمانی قدرت، سرعت و وسعت در علوم ارتباطات است و اگر این فرصت پیش نیاید ظهور به تعویق می‌افتد بنابراین این فضا باید به دست شیعه واقعی بیفتد. 

سردار سپهر در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: تصمیم سازان و تصمیم گیران در دهه آینده بدون قدرت سایبری و فضای مجازی امکان ظهور و بروز و تولید اقتدار نخواهند داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی انقلابی و ارزشی نیازمند تولید محتوا است، گفت: این یک خلا بزرگی  است که بویژه در نظام‌های قضایی، نظامی و امنیتی با آن مواجه هستیم.
 
جانشین مسئول سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در لبنان چه دوست و چه دشمن به رسانه‌های حزب الله  اعتماد دارند و ما باید به این مرحله در فضای مجازی و رسانه‌ای خود برسیم.ما باید در فضای مجازی خود نقشه راه در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم اراده و باور و رفتار دشمن را تغییر دهیم. 

وی تاکید کرد: ما باید تعییر رویکرد در تبیین گفتمان انقلاب  و رهبری، مقاومت و ایستادگی داشته باشیم. رهبر معظم انقلاب یک ابرقدرت در برابر دنیای غرب و استکبار است، ایشان وقتی فرمودند جنگی رخ نمی دهد دشمن نیز در مقابل گفت ما که نمی‌خواهیم بجنگیم و این یعنی همان شکست اراده دشمن.

سردار سپهر با تاکید بر ارتقای قدرت سایبری  و سرمایه گذاری در تولید انواع فن آوری و تبدیل ایده به دانش ، صنعت و تولید گفت: بسیج باید پیشرو در عرصه فضای مجازی و ایجاد فناوری و تولید باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: امریکا در برجام چندین هدف را دنبال می‌کند اول اینکه ایران به قدرت هسته‌ای نرسد و نقشی نباید در این باره داشته باشد دوم اینکه حمایت خود را از حزب الله و حماس قطع و سوم اینکه قدرت اول منطقه نباشد.

وی ابراز داشت: بصیرت افزایی دینی و سیاسی مردم و  نهضت خدمت رسانی از وظایف عمده بسیج است تا مردمی بودن نظام را به رخ دشمن بکشد و از طرفی ما باید کمک کنیم تا حریان اقتصاد مقاومتی و مقاومت به اوج خود برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار