خبرهای داغ:
اردوی پیاده روی تفریحی، فرهنگی و آموزش جنگ نرم ویژه خانواده‌های قرآن پژوه حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) با همکاری دارالقران کوثر در محل امامزاده نورعلی (ع) کرمجگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۴۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانواده‌های بسیجیان حوزه مقاومت شهید غلامعلی ابراهیمی با همراهی قرآن پژوهان دارالقران کوثر در برنامه‌ای آموزشی ـ. تفریحی با پیمودن ۲ کیلومتر پیاده روی در مسیر امامزاده نور علی (ع) به چشمه کرمجگان رسیدند.

این گروه ۱۴۰ نفره به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین یزدیان فرمانده پایگاه شهید بخشی و زیرنظر احمد جهاندیده معاون عملیات حوزه شهید ابراهیمی و با مربیگری قرآن‌پژوه سرکار خانم سلیمانی از ساعت ۷:۳۰ صبح روز یک‌شنبه از ایستگاه مبدأ میدان مرجعیت استان قم آغاز گردید و با حضور در امامزاده نورعلی (ع) روستای کرمجگان-از نوادگان امام سجاد (ع) - با برپایی برنامه‌های متنوع، ۲ کیلومتر راهپیمایی و طبیعت گردی و قرائت زیارت عاشوا در روستای امامزاده فاضل (ع) روستای بیدهند ادامه یافت.

 پیاده‌روی خانواده‌های بسیجیان قرآن پژوه حوزه بسیج شهید ابراهیمی قم به «چشمه کرمجگان»

در طی حضور در امامزاده نورعلی کرمجگان برنامه فرهنگی و آموزشی جنگ نرم با برپایی مسابقات "هفت خان" بین گروهی با مراحلی جذاب همچون تیر اندازی، دو امداد و خان‌های فرهنگی همچون جنگی که نمی‌بینیم، از آسیب شناسی کاراکتر‌های کارتون‌های غربی، برنامه انس با قرآن، انس با شهداء و انس با حضرت زهرا (س) برگزار گردید.

در پایان با حضور در امامزاده "فاضل (ع) " روستای بیدهند از برگزیدگان با برپایی جنگ شادی، تشویق به عمل آمد و جوایزی به رسم یادبود به گروه برتر و برندگان هفت خان مسابقه اهداء گردید.

این برنامه جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و تقویت روحیه خانواده‌های بسیجیان با هدف حفظ انسجام خانواده، آمادگی جسمانی و ورزش همگانی راهپیمایی به صورت خانوادگی، طبق برنامه ریزی‌های معاونت عملیات حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با همکاری دارالقران کوثر در قالب اردوی تفریحی، آموزشی برگزار گردید.

ارسال نظرات