فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: 300 واحد مسکونی ویژه مددجویان با همت کمیته امداد و سپاه در آذربایجان غربی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۳۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، صبح امروز و با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جمعی از مسئولان و فرماندهان و معاون مردم‌یاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، مراسم افتتاح نمادین ۲۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در روستای بادکی ارومیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه افتتاح این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه(ع) انجام می‌شود، اظهار داشت: مشارکت برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویی یکی از اقدامات ارزشمند سپاه و کمیته امداد(ره) محسوب می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه در صورت مشارکت خیران، مسوولان و آحاد مردم می‌توان تا اندازه زیادی برای رفع محرومیت از جامعه گام برداشت، اضافه کرد: همچنین نقش رسانه‌ها برای ترغیب و ایجاد انگیزه جهت ورود به این عرصه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۲ واحد از مساکن مددجویی ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد در ارومیه افتتاح شد، ابراز امیدواری کرد که با همت مسوولان، خیران و نهادهای فعال در این زمینه، همه نیازمندان واقعی صاحب خانه شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات