فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خبر داد:

برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ تا ۲۰ مردادماه در منطقه عمومی وادی السلام و با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۳۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصادبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در نشست خبری دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با بیان بیانات رهبر انقلاب در باب ایثار و شهادت و عملیات مرصاد با اشاره به اینکه شهدای عملیات مرصاد استان سمنان ۶۷ نفر هستند که ۲۸ شهید شاهرودی و از گردان سیدالشهداء (ع) هستند اظهار کرد: رزمندگان بسیاری از شهرستان شاهرود در این عملیات حاضر بودند و سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد در این شهرستان اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی این اجلاسیه از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه در وادی السلام و معدن شن چاه شهرداری اجرا خواهد شد افزود: این منطقه به این علت انتخاب شده، چون شبیه به منطقه عملیاتی مرصاد است.
دبیر ستاد اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: برنامه‌های اجلاسیه با برگزاری افتتاحیه و اختتامیه برگزار و ساعت آن ۱۹ تا ۲۲:۳۰ شب است.
وی با اشاره به فراخوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای اجلاسیه گفت: در راستای برگزاری غرفه‌های جنبی اجلاسیه فراخوان عمومی داده ایم تا از نظرات صاحب نظران در راستای هر چه بهتر این اجلاسیه استفاده کنیم و محور‌های مختلفی را تعیین کرده ایم تا بهره لازم را از نظرات مردمی هم داشته باشیم.
عبیری با اشاره به برپایی غرفه‌های تجهیزات نظامی و نمایشگاه محتوایی افزود: در کار نمایشی که بازخوانی جنایات منافقین با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد است از هنرمندان شهرستان و یک کار بومی را تجربه می‌کنیم گفت: کار نمایشی در سه بخش و با مجری و راوی و بازی هنرمندان اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تشکیل ستاد اجلاسیه با ریاست امام جمعه و جانشینی فرماندار و دبیری فرمانده سپاه ادامه داد: در این اجلاسیه بیش از هفتاد غرفه ایجاد خواهد شد و از المان اجلاسیه شهدا در میدان امام (ره) شاهرود رونمایی خواهد شد.
عبیری با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در راستای اجلاسیه شهدا بر نمایش محور بودن این اجلاسیه تاکید کرد و با تاکید بر کمترین هزینه در برگزاری این اجلاسیه اظهار کرد: در اجلاسیه شهدا از امکانات فرهنگی موجود در شهرستان بهره برداری شده است و اعتباری در اجلاسیه هزینه نشده و تلاش ما استفاده از امکانات ادارات و ارگان‌ها و خیرین شهرستان است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تجلیل از خانواده شهدا عملیات مرصاد در این اجلاسیه و سرکشی از این خانواده‌ها در طول اجلاسیه از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست از مردم برای حضور در این اجلاسیه و همراهی برای باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم دعوت و خود نیز همراهی لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار