فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ورود به عرصه محرومیت‌زدایی وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی و ارزشی است.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۲۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در آئین کلنگ زنی یک هزار واحد مسکونی مددجویی که با مشارکت سپاه و بهزیستی استان ساخته می‌شود، اظهار کرد: ورود به عرصه‌های محرومیت‌زدایی وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی و ارزشی به شمار می‌رود، پس از این عرصه نباید غفلت کرد.

این مسوول ماموریت اصلی سپاه را برقراری امنیت پایدار با همت نیروهای جان برکف و فداکار دانست و ادامه داد: ولی بر این باور هستیم که اهتمام برای زدودن فقر از چهره کشورمان نیز یک ضرورت است، پس در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

وی در ادامه سخنان خود انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان بهزیستی و سپاه برای ساخت مسکن ویژه مددجویان زیرپوشش بهزیستی را مورد اشاره قرار داد و افزود: مساکن فوق با کمک‌های مالی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و با فعالیت نیروهای سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در سراسر استان احداث خواهد شد، که امید است هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسند.

سردار شهسواری اهتمام برای تامین جهیزیه ۵۰۰ نوعروس کم‌بضاعت در مناطق مختلف استان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه(ع) را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رسانه‌های جمعی تاجایی که می‌توانند برای تبلیغ و ترویج این اقدامات خیریه اهتمام کنند تا افراد بیشتری به این عرصه وارد شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه‌های جمعی حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان به شمار می‌روند، اضافه کرد: بنابراین با اطلاع‌رسانی و پوشش این سری فعالیت‌ها می‌توانند همراهی مردم را نیز جلب کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات