رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت‌و‌گو با "بسیج":
رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه تغییرات مداوم معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثباتی مدیریتی در این حوزه را به خطر انداخته است گفت: دولت با وجود منابع مالی که در اختیار دارد موظف است از خبرنگاران حمایت کند.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۹۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
مسعود بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت، حمایت از اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران را یکی از دغدغه‌های جدی سازمان بسیج رسانه دانست و اظهار داشت: خبرنگاران یکی از مظلوم‌ترین اقشار فرهنگی جامعه هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه خبرنگاران همواره از حداقل تسهیلات و حمایت‌ها برخوردار هستند عنوان داشت: تغییرات مداوم معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثباتی مدیریتی در این حوزه را به خطر انداخته است.

وی مطالبه‌گری از دولت برای رفع نواقص را وظیفه اصلی بسیج دانست و تصریح کرد: دولت با وجود منابع مالی که در اختیار دارد موظف است از خبرنگاران حمایت کند.

بصیری با اعلام اینکه طرح تقویت سازمان بسیج رسانه در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی تایید شده و در انتظار ورود به صحن علنی مجلس است افزود: یکی از اهداف تحقق این طرح، راه‌اندازی صندوق حمایت از خبرنگاران است.

رئیس سازمان بسیج رسانه ضمن تشریح اهداف ایجاد صندوق حمایت از خبرنگاران خاطرنشان کرد: اعطای کمک‌های مالی به خبرنگاران، کمک به تامین هزینه خرید کاغذ مطبوعات و ایجاد تعاونی مسکن خبرنگاران از جمله اهداف این صندوق است.

وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات پیشرو در تلاش است تا افرادی را جایگزین کند که خود‌کم‌بین بود و دشمن را دست بالا فرض کنند گفت: چنین افرادی قطعا اعتقادی به لزوم اعتماد به توان داخلی ندارند.

بصیری روشنگری را وظیفه اصلی اصحاب رسانه دانست و اظهار داشت: روشنگری رسانه‌ها سبب می‌شود تا مردم در ایام انتخابات بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات