خبرهای داغ:
همایش تخصصی حجاب وعفاف با موضوع زن نه غربی نه شرقی و جشن ولادت حضرت معصومه(ع)‌ توسط خواهران شهرستان کوهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۳۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، همایش تخصصی حجاب وعفاف با موضوع زن نه غربی نه شرقی و جشن ولادت حضرت معصومه(ع)‌ توسط خواهران شهرستان کوهدشت برگزار شد.
حضور فرماندهی محترم و شورای حوزه بسیج حضرت مریم (س) و جمعی از بسیجیان پایگاه های تحت امر این حوزه همزمان با جشن ایام دهه کرامت در همایش بزرگ حجاب و عفاف (حافظان حریم خانواده ) و جشن اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش موسسه مردم نهاد امورخیریه آبشار عاطفه ها بخشی از مراسم همایش بود.
گفتنی است به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزاری جشن دهه کرامت درمسجد فاطمیه واقع در منطقه تازه آباد شاهیوند توسط خواهران شهرستان کوهدشت یکی دیگر از برنامه‌های این شهرستان است.
برگزاری نمایشگاه حجاب وعفاف در نمازجمعه به مناسبت هفته حجاب وعفاف توسط خواهران، شرکت دختران به سن تکلیف رسیده اولی در نماز جمعه به مناسبت هفته حجاب وعفاف، پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته حجاب وعفاف از شهدای گمنام به سمت پارک شهیدبهشتی در شهرستان کوهدشت از دیگر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.
لازم به ذکر است سلسله نشستهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با موضوع طلاق در روستای اولادقباد توسط خواهران شهرستان کوهدشت برگزار شد.

ارسال نظرات