مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی:
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: امام رضا (ع) به معنای واقعی کلمه ثروت معنوی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۳۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر نوروزنژاد در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت که با حضور خادمان رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی در محل زورخانه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: سراسر باشگاه و زورخانه‌های کشور با نام و یاد امام رضا(ع) معطر شده است.

وی به برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی به‌مناسبت دهه کرامت برنامه‌های متنوع و فراوانی داشته و برنامه‌های فرهنگی، خدمات‌رسانی و ورزشی بسیاری را در این راستا برگزار کرد.

نوروزنژاد افزود: از مهمترین برنامه‌های اجرایی در این دهه برپایی غرفه‌های رواق رضوی بود که در پارک ائللرباغی ارومیه به مدت ۴ شب ادامه داشت.

وی تصریح کرد: در ۱۲ غرفه رواق رضوی، کانون‌های تخصصی مردمی مشغول خدمت بودند و چندین کانون نیز در ۶ غرفه خدمات‌رسانی می‌کردند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از فعالیت‌ها در این دهه برگزاری نشست‌های تخصصی، نشست تخصصی علمای شیعه و اهل سنت و نشست اندیشمندان با موضوع نقش امام رضا(ع) در شکوفایی علم و تمدن بود.

وی گفت: در این ایام نشست اساتید دانشگاه، نشست مداحان و ورزشکاران و برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی نیز برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات