۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد کردستان شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان از اهدای ۲۳ مورد جهیزیه به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون تومان به نوعروسان کردستانی زیرپوشش این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۰۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرسول شیخی‌زاده در مراسم اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران الگوی حسنه رسیدگی به امور محرومین هستند.

وی بیان کرد: برخی شبهات توسط افراد ناآگاه و یا آگاهانه و مغرضانه در خصوص اینکه مساعدت‌ها و صدقات مردمی مشخص نیست و معلوم نیست کجا هزینه می‌شود پیش می‌آید که امروز من به صراحت اعلام می‌کنم ما به عملکرد همکاران خود در این نهاد حمایتی در چگونه هزینه‌کردن این صدقات و امانات مردمی اعتقاد و اعتماد داریم و هر کسی در این خصوص دچار شک و تردید است ما آماده شفاف‌سازی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان افزود: ما به عنوان پلی، رابط بین خیرین، نیکوکاران، مردم و نیازمندان هستیم و تلاش داریم امانتدار خوبی باشیم و در اولین فرصت همه کمک‌های مردمی را در اختیار نیازمندان و محرومین بگذاریم.

شیخی‌زاده عنوان کرد: ریالی از خیرات و صدقات مردم استان کردستان در هیچ جای کشور و حتی خارج از این استان و کشور هزینه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد کمک به افراد زیرپوشش این نهاد حمایتی از خیرین خارج استان تامین می‌شود، ادامه داد: امروز ۲۳ مورد جهیزیه به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون تومان توسط یک خیر تهرانی به نوعروسان کردستانی اهدا می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات