مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها:
فؤاد ایزدی مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در نشست هم‌اندیشی کانون‌های بسیج اساتید تهران بزرگ، با اشاره به اهمیت ایجاد شبکه ارتباطی گفت: از اساتید بسیجی داخل کشور دعوت می‌کنم که به مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان بپیوندند و شبکه ارتباطی از اساتید بسیجی متخصص را راه‌اندازی کنند.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ایزدی با نقل قول از شیخ عیسی قاسم گفت: روزهای گذشته به دیدار عالم شیعه مسلمانان بحرین شیخ عیسی قاسم رفتم و ایشان در پیامی به اساتید مسلمان و بسیجی دانشگاه‌ها فرمودند «آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها موفق شدند در همه منازل مسلمین پیام خودشان را منتقل کنند و گسترش دهند. از اساتید مسلمان درخواست دارم که برای رساندن پیام اسلام و انقلاب اسلامی کوشش کنند و جدیت داشته باشند» و این امر وظیفه اساتید را سنگین‌تر می‌کند.

دعوت از اساتید بسیجی برای پیوستن به مجمع اساتید مسلمان

 

وی با تشریح هویت و فعالیت مجمع اساتید مسلمان گفت: مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها توسط سازمان بسیج اساتید تاسیس شده و بودجه آن هم توسط بسیج اساتید تامین می شود و هدف آن شبکه‌سازی از میان اساتید خارج از کشور از کشورهای مختلف که دغدغه انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی دارند، خواهد بود. این اساتید به صورت انفرادی فعالیت می‌کردند اما شبکه‌ای برای شناسایی و ارتباط میان آنها نبوده که این مجمع این اقدام را صورت داده است.

ایزدی با اشاره به لزوم ایجاد شبکه ارتباطی گفت: مشابه با اساتید دغدغه‌مند در حوزه تمدن اسلامی در داخل کشور هم داریم که معمولا با بسیج اساتید مرتبط هستند  و در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و نیاز هست که یکدیگر را بشناسند. از آنجایی که مجمع در امور بین‌المللی فعالیت می‌کند در وزارت کشور ثبت شده و فعالیت می‌کند. در خارج از کشور هم با نهادهای مختلفی که فعالند مثل سپاه قدس و مرکز فرهنگ و ارتباطات مرتبط است و شبکه لازم را هدایت می کند. این مجمع یک فعالیت خاص و تخصصی دارد و آن این است که اساتید را جذب نموده و فعالیت کند.

 مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با دعوت از اساتید برای راه‌اندازی شبکه ارتباطی داخلی گفت: در تلاش برای راه‌اندازی شبکه ارتباطی از اساتید بسیجی داخل کشور هستیم که با مشکلاتی همچون ضعف در بانک اطلاعاتی مواجهیم. از اساتید می‌خواهم که برای شناسایی شبکه ارتباطی کمک کنند و اساتیدی که تسلط به زبان خارجی دارند شناسایی شده و به این مجمع بپیوندند. کار این مجمع سیاسی نیست و دغدغه تمدن اسلامی را دارد.

وی با تشریح برنامه سازماندهی مجمع گفت: از اساتید مطرح و به نام در حوزه‌های مختلف دعوت شده که در حوزه‌های مختلف در قالب گروه‌های مختلف دسته بندی شده و بر موضوعات و مسائل مختلف متمرکز شده و برای آن راهکار لازم را ارائه کنند.

گفتنی است مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها چندی پیش و همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی با برگزاری همایش بزرگ «آمریکا و جنایت‌های قرن» و با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف دنیا، به تشریح جنایات آمریکا پرداخت که با استقبال گسترده رسانه‌ها مواجه شد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید تهران بزرگ

ارسال نظرات