پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی اولین سالگرد شهادت شهید ملا ارکان قدیمی

با صدور پیامی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اولین سالگرد شهادت شهید ملا ارکان قدیمی تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۸۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در پیامی سالگرد عروج عاشقانه مجاهد خستگی ناپذیر عرصه جهاد و دلاوری شهید ملا ارکان قدیمی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُون

و به آنان که در راه خدا کشته شوند مرده نگویید، بلکه زنده ابدی هستند و لیکن همه شما این حقیقت را درنخواهید یافت.


اگر چه آرزوی هر مسلمان آزاده‌ای پوشیدن خلعت شهادت و رسیدن به جوار قرب الهی است که فقط نصیب شایسته‌ترین‌ها خواهد شد، اما از دست دادن این عزیزان برای اینجانب ضایعه‌ای جبران نشدنی و سخت و جان فرساست.

با دلی پر از غم و اندوه وصف ناشدنی، از خداوند رحمان علو درجات برای آن شهید بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای خانواده گرامیشان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدارمحمد حسین رجبی

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان


فرمانده قرارگاه شهید شهرام‌فر کردستان درباره این شهید والا مقام می‌گوید: شهید ارکان انسانی بود که همواره با خانواده‌ها و نسل جوان منطقه در ارتباط بود و مجموعه کلاس‌های عقیدتی، تربیتی و فرهنگی در تمام ابعاد توسط این ماموستا و عالم دینی برگزار می‌شد.

سردار محمدحسین رجبی با اشاره به ترور این شهید والا مقام توسط گروهک‌های از خدا بی‌خبر می‌گوید: این گروهک هیچ منطقی جز اینکه بیایند انسان‌های شریف را شهید کنند و یک کارنامه برای استکبار ببرند و بگویند ما تلاش کردیم برای مجموعه اقدامات ایزایی با هدف ناامن کردن استان تا همچنان اجیر باقی بمانند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان کرد: این چه عملی است که این شهید بزرگوار را که به هیچ کس آزارش نرسید بود به شهادت برسانید، بعید می‌دانم کسی از اهالی این روستا از عملکرد این انسان ابراز نارضایتی کند اینکه چنین انسانی را که تا این اندازه در منطقه مورد مقبولیت مردم است جلوی چشم کودک خردسالش به شهادت برسانند چه منطقی می‌تواند داشته باشد!

وی افزود: ترور در کل محکوم است، اما چنین ترور‌هایی که افرادی را که تمام وجودشان را در راه دفاع از ارزش‌های دین و خدمت به مردم هزینه می‌کند واقعا بزرگترین گناه است.

بر اساس این گزارش؛ عضو گروهک ضدانقلاب پژاک، در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ در درگیری با نیرو‌های سپاه در منطقه سروآباد به درک واصل شده بود. به همین خاطر عناصر گروهک تروریستی پژاک در صدد انتقام از ارکان برآمدند. تروریست‌ها ساعت ۵/۳ بامداد ۲۳ تیر به خانه شهید ملا ارکان قدیمی هجوم آوردند و بعد از اذیت و آزار‌های طاقت‌فرسای او، این شهید بزرگوار را جلو چشم زن و بچه‌اش به شهادت رساندند. ارکان مقابل چشمان بارانی باران شهید شد. اما به یقین خون پاکش دامن قاتلانش را می‌گیرد و آن‌ها سرنوشتی جز شکست، خفت و خواری نخواهند یافت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار