خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه پیشکسوتان ذخیره‌های نیروهای مسلح هستند، گفت: آنچه که این تهدیدات را خنثی کرده حضور سربازان و نیروهای مومنی همچون شما است که اکنون پیشکسوتان جهاد و شهادت هستید.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۴۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

پیشکسوتان ذخیره‌های نیروهای مسلح هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی در جمع پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان نهاوند ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و در این ۴۰ سال این انقلاب با فتنه‌ها و تهدیدات زیادی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان ذخیره‌های نیروهای مسلح هستند، افزود: آنچه که این تهدیدات را خنثی کرده حضور سربازان و نیروهای مومنی همچون شما است که اکنون پیشکسوتان جهاد و شهادت هستید که در رکاب ولایت و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب در مقابله با دشمنان مقاومت کردید و پیروز شدید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: به یاری خداوند این 40 ساله دوم انقلاب با چشم‌اندازی که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده، ثمره واقعی انقلاب را خواهیم دید.

وی با اشاره به اهمیت توجه به پیشکسوتان اضافه کرد: کسانی که در ۸ سال دفاع مقدس جانانه ایثار و مقاومت کردند و راهبرد مقاومت انقلاب را به پیروزی تبدیل کردند، می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم و این همایش‌ها در راستای تکریم مقام این عزیزان برگزار شده است.

مرادی بیان کرد: وقتی پهپاد آمریکا در آسمان هدف قرار می‌گیرد، می‌بینیم که معادله تهدیدات دشمن را عوض می‌کند.

وی اضافه کرد: هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی چند دستاورد مهم داشت که مهمترین آن تغییر لحن و گفتمان استکبار در مقابله با عظمت انقلاب و نیروهای ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان گفت: اگر مسئولین بر اساس راهبرد ترسیم شده توسط رهبری معظم حرکت کنند قطعا پیروزی از آن ما و انقلاب ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات