نخستین جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۰۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در حاشیه این جلسه گفت: این جلسه به منظور برنامه ریزی برای برگزاری طرح یاوران ولایت با حضور دانش آموزان نخبه بسیجی استان در مشهد مقدس تشکیل گردیده است.

ریاحی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد طرح یاوران ولایت دانش آموزان نخبه بسیجی در دو گروه پسران و دختران پایه دهم در شهر مقدس برگزار شود.

ریاحی افزود: تعداد 320 نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی که توسط مدیران مدارس سراسر استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده اند به مدت 4 روز در طرح یاوران ولایت شرکت می کنند و در این مدت دوره های مدیریتی و تشکیلاتی، مباحث معرفتی و اخلاقی را سپری خواهند کرد.

وی عنوان کرد: طرح یاوران ولایت با هدف کادرسازی و آموزش کار سازمانی و در قالب 6 کارگاه با موضوعات مسأله شناسی، جذب و نگهداری، سازندگی، برنامه ریزی، اجرا و مستندسازی و ارزیابی از تاریخ 26 تیرماه به مدت چهار روز و با حضور اساتید مجرب از استان های خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس برگزار می گردد.

ارسال نظرات