رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی ۱۸ گروه جهادی دانشجویی در استان برای اعزام به مناطق محروم خبر داد .
کد خبر: ۹۱۵۶۲۷۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج شهرام مهدوی در آئین افتتاح اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۱۸ گروه جهادی از دانشگاه‌های مختلف استان برای اعزام به روستا‌های مختلف مناطق دور افتاده و محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اولین گروه جهادی ۳۷ نفره از دانشگاه یاسوج برای سومین سال متوالی به روستای نسه کوه لوداب اعزام شدند، عنوان کرد: گروه‌های جهادی در راستای طرح اعتلاء بسیج مبنی بر استقرار و فعالیت گروه‌های جهادی از ۳ تا ۵ سال برای سومین سال متوالی به مناطق اعزام می‌شوند.
مهدوی با تاکید بر اینکه ارتباطی عمیق و عاطفی بین اهالی روستا‌ها و اعضای گروه‌های جهادی ایجاد شده است، ابراز کرد: تعدادی گروه جهادی از دیگر استان‌های کشور برای حضور در مناطق محروم و دور افتاده این استان اعلام آمادگی کرده‌اند که هم اکنون در حال سازماندهی این گروه‌ها هستیم.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده گروه‌های جهادی اعزام شده به مناطق محروم ۱۰ تا ۱۲ روز در مناطق برای ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، توانمندسازی، اقتصاد مقاومتی، مذهبی و علمی حضور دارند
وی با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی در روستا‌های مناطق محروم مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است، ادامه داد: گروه‌های جهادی در زمینه توجه به دانش آموزان مستعد و نخبه دغدغه جدی دارند.

مهدوی با اشاره به تشکیل کلاس‌های آموزشی، کنکور و مشاوره به دانش آموزان مناطق محروم و کم بضاعت ادامه داد: با استقبال دانشجویان جهادی به عنوان پشتیبانان جهادی به مسئله ورود کرده و یک مرکز مشاوره نیز ایجاد می‌شود.
ارسال نظرات