خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه علیه السلام از حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی ناحیه بهبهان حرم مطهر رضوی را گلباران کردند.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۵۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان بهبهان، ده ها نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع) حوزه مقاومت شهید دقایقی ناحیه بهبهان ضمن عزیمت در مشهد مقدس، همزمان با مردم خراسان رضوی از میدان شهدا به سمت حرم منور آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام حرکت کرده و ضریح هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را گلباران کردند.
گفتنی است بسیجیان این پایگاه همه ساله در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) بهبهان با جشن و سرور، آیین باشکوه رضوی برگزار کرده و در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام نیز ضمن مشارکت در پیاده روی بزرگ شهرستانی از مسجد تا قدمگاه امام رضا علیه السلام در بهبهان، در امنیت و خدمات رسانی به زائرین این مراسم ده هزارنفری و باشکوه، ایفای نقش می کنند.

همچنین جشن بزرگ زیر سایه خورشید بمناسبت میلاد امام رضا علیه السلام در بهبهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان بهبهان، به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت جشن بزرگ شهرستانی زیر سایه خورشید با حضور خدام آستان قدس رضوی و اقشار مختلف مردم در میدان هلال احمر شهرستان بهبهان برگزار شد.
در این جشن باشکوه خدام امام رضا علیه السلام با اشک حضار که مملو از شور و ارادت به امام هشتم مورد استقبال مردم قرار گرفته و با پرچم متبرک بارگاه رضوی فضا را عطرآگین کردند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شریفی نژاد(کارشناس خانواده و تربیت فرزند) در خصوص روشهای برخورد با فرزندان و شیوه های رفتاری با آنان ایراد سخن نمودند.
ادامه این جشن باشکوه به مولودی خوانی و نورافشانی اختصاص یافت.
در پایان این جشن، گروه هنری به اجرای برنامه طنز و نشاندن لبخند بر لبان حضار پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها