جوکار در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه سید گلسرخ حوزه عصمتیهناحیه مرکزی یزد : چتر انقلاب گسترده است هنر ما این است که همه مردم را زیر این چتر بیاوریم.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۵۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: پایگاه سیدگلسرخ، حوزه عصمتیه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده خود را با حضور فرمانده ناحیه مرکزی و مسئول بازرسی ناحیه برگزار کرد.
در این برنامه فرمانده ناحیه مرکزی یزد گفت: در یزد به بهانه ثبت جهانی شدن کارهائی انجام می‌شود که شایسته یک استان دارالعباده نیست.
جوکار گفت: مردم شهر‌های دیگر توجه خاصی به مردم یزد دارند و علت آن هم مذهبی بودن مردم است.
وی گفت:سعی کنید دایره کارهایتان را باز‌تر کنید چتر انقلاب گسترده است هنر ما این است که همه مردم را زیر این چتر بیاوریم.
جوکار با اشاره به برنامه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه گفت:فرمانده جدید باید این مسئله را مد نظر داشته باشد و ادامه داد که: از زندگی خودمان هم نباید غافل شویم. هنوز همسرداری، فرزندداری و تربیت فرزند را بلد نیستیم. طرز لباس پوشیدن و غذا خوردنمان بسیار مهم است اگر منتظر امام زمان هستیم سبک زندگی دینی را باید در زندگیمان پیاده کنیم.
وی افزود: اداره کردن زندگی هنر است که به آن اقتصاد مقاومتی می‌گوییم، همسرداری، تربیت فرزند و ... چیزهائی است که فرمانده پایگاه باید به آن توجه کند و از اساتید مجرب و شایسته اتفاده کند در کار تشکیلاتی شورای ۱۷ نفره داشته باشد و گردان الزهرای پایگاه تکمیل باشد.
در پایان از زحمات چندساله خانم باکفایت تقدیر شد و برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کردند و مسئول بازرسی ناحیه، لوح تقدیر فرمانده سابق و حکم مسئولیت فرمانده جدید را قرائت نمود.
در پایان مراسم کارگر، فرمانده حوزه عصمتیه از زحمات باکفایت تقدیر کرد و شرایط جدید جذب   را برای بسیجیان حاضر در برنامه تشریح نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات