استاندار مرکزی تأکید کرد:

کنگره شهدا ناهنجاری ها را در جامعه کاهش می دهد/ لزوم حضور کلیه دستگاه ها برای برگزاری کنگره و تکمیل موزه دفاع مقدس

استاندار مرکزی گفت: کنگره شهدا فرصتی معنوی برای استان مرکزی است که می تواند ناهنجاری ها را تا حد زیادی کاهش دهد.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۳۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با تقدیر از زحمات انجام شده در راستای تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس گفت: این مجموعه به عنوان یک المان ارزشمند برای شهدا در آینده ای بهره برداری می شود.

وی کنگره شهدا را فرصتی معنوی برای استان دانست و افزود: باید از این فرصت ارزشمند دامنه بدهیم و افراد بیشتر و به خصوص جوانان را با شهدا و سیره ارزشمند آنها آشنا کنیم چراکه فرصت ارزشمندی است.

آقازاده عجین شدن کنگره بین المللی استان مرکزی با نام امام خمینی(ره) بسیار مغتنم خواند و گفت: فرصت دیدار با مقام معظم رهبری بسیار ارزشمند است و دکترینی که معظم له برای کنگره ها ارائه می کنند بسترهای مناسبی را برای تبیین سیره شهدا فراهم می کند و باید از بیانات نورانی ایشان برای تبیین نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس استفاده کنیم و به مرحله عملیاتی برسانیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه برای پایان دادن به پروژه عظیم موزه دفاع مقدس استان نیاز است کلیه دستگاه ها به میدان بیایند گفت: کارهای علمی و پژوهشی خوبی انجام شده و برای عملیاتی شدن آنها باید در این مدت دو ماه باقی مانده تلاش ها دو چندان شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی باید اقدامات شاخصی در راستای برگزاری کنگره انجام دهند افزود: هرچقد کنگره شهدا تأثیرات معنوی و روحی بیشتری داشته باشد می تواند فرهنگ و امنیت ما را بیمه و درمان کند.

آقازاده در خصوص دستاوردهای عظیم کنگره شهدا تصریح کرد: جوانانی که کار عظیم شهدا و رزمندگان را ندیده اند با کنگره از دستاوردهای دفاع مقدس آشنا می شوند و این موضوع بسیار ارزشمند است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در بسیاری از استان ها با برگزاری کنگره شهدا ناهنجاری ها کاهش پیدا کرده خاطر نشان کرد: این از ثمرات ارزشمند کار برای شهدا است و هم خدمت به خدا و هم خدمت به مردم محسوب می شود و باید مستمر باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار