استاندار مرکزی اعطای تسهیلات ارزان قیمت به بانوان در راستای توانمند سازی شغلی آنها را اقدامی ماندگار و ارزشمند دانست.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۳۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی های مددجویان بهزیستی استان مرکزی در دبیرستان امام علی (ع) اراک با اشاره به سیاست های دولت در راستای توانمندسازی شغلی مددجویان بهزیستی گفت: اقدامات خوب و ارزشمندی از جمله آموزش، حمایت مالی با اعطای تسهیلات و ایجاد بازار فروش با برپایی نمایشگاه برای عرضه محصولات و ارایه توانایی های این قشر انجام شده است.

وی در خصوص ظرفیت های عظیم بانوان برای توانمندسازی شغلی بیان داشت: بانوانی که سرپرست خانوار بودن با اعطای تسهیلات توانسته اند فرصت های شغلی مناسبی برای خود و حتی دیگران استفاده کنند و این باید برای همه الگو باشد.

استاندار مرکزی در این خصوص ادامه داد: این اقدام که نوعی کارآفرینی برتر محسوب می شود کاری ماندگار خواهد بود و باید ادامه دار باشد چراکه بانوان پتانسیل های مناسبی دارند و باید از آنها در جهت اشتغال آفرینی استفاده کرد.

آقازاده اشتغال آفرینی برای کودکان کار را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: حمایت های مجموعه بهزیستی از کودکان کار توانسته با ایجاد شغل برای آنها از بسیاری از آسیب های اجتماعی و تهدیدات در امان باشند.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در این آیین با شااره به اهداف نمایشگاه بهزیستی که در هفته این نهاد برگزار شده است گفت: بهبود سلامت اجتماعی، توانمندسازی مددجویان و گرامیداشت هفته بهزیستی از اهداف اصلی این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه 20 غرفه دارد خاطر نشان کرد: مردمی بودن این نمایشگاه از مزیت های مهم آن است که توسط جمعی از معتادین بهبود یافته و بانوان توانمند که سرپرست خانوار هم هستند ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات