خبرهای داغ:
ابوالفضل هاشمی
نماینده مردم شهرضا در مجلس شواری اسلامی خبر داد:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های ۸۰ تا ۸۴ در این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۱۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ، سمیه محمودی  با اعلام خبر تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری در کمیسیون متبوعش در بیان جزییات آن، گفت: در نشستی طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های 80 تا 84 به تصویب رسید و گزارش آن برای بررسی بیشتر در صحن علنی ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح شامل کارمندانی است که به صورت قراردادی در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند و در بین سال‌های 80 تا 84 برای استخدام در آزمون‌های ادواری شرکت کرده بودند که این آزمون از سال 84 به بعد حذف شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون مشترک قانون خدمات کشوری در مجلس دهم،  تصریح کرد: افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند، بدون اینکه استخدام شوند، سال‌هاست که در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند.

وی یادآور شد: اگر طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری در صحن علنی نیز به تصویب برسد، این افراد با ارائه گواهینامه قبولی خود در آزمون ادواری در محل خدمتشان استخدام می‌شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار