فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد:

لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری کنگره شهدا/ کنگره شهدا کاری مستمر و همیشگی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بنا داریم در راستای برگزاری کنگره شهدا و کارهای آن به طور مستمر و همیشگی فرهنگ جهاد و شهادت را تقویت کنیم و آن را به نسل جوان انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۸۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در صد و چهل و یکمین جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم و اراده جدی باید برای پیگیری کار شهدا باشد گفت: ظرفیت های عظیمی در پیرامون ما وجود دارد که باید از همه آنها برای تبیین راه شهدا استفاده کنیم.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده در راستای برگزاری کنگره شهدا بیان داشت: ۶۰۰ هزار فقره سند مکتوب شامل تصاویر رزمندگان و شهدا و نقش ادارات استان در هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی،جمع آوری بیش از 13 جلد کتاب،تهیه 40 مستند جامع و چاپ کلیه اسناد در کتابی جامع از جمله کارهای ارزشمند در این راستا است.

سردار کریمی با بیان اینکه 9 کارگروه ویژه کارهای برگزاری کنگره شهدا را انجام می دهند افزود: 12 اجلاسیه زیر مجموعه کنگره 6200 شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس برگزار می شود که اجلاسیه های شهدای کارگری در ساوه، سنگرسازان بی سنگر در تفرش، مدافعان حرم در دلیجان و دانش آموزی در اراک نیز تاکنون انجام شده اند.

وی با تأکید بر اینکه روز به روز کارهای کنگره در حال قوی شدن و اهمیت آنها چندین برابر شدن است گفت: دفاع مقدس گنج تمام نشدنی است که باید از آن بهره برد و ما بنا داریم در راستای برگزاری کنگره شهدا و کارهای آن به طور مستمر و همیشگی فرهنگ جهاد و شهادت را تقویت کنیم و آن را به نسل جوان انتقال دهیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هدف از کنگره شهدا را به یادگار گذاشتن کاری ماندگار در راستای سیره شهدا دانست و تصریح کرد: همه باید با همه توان در میدان عمل نقش آفرینی کنیم تا بتوانیم کاری درخور شهدا و امام بزرگوار انجام دهیم.

سردار کریمی در پایان با اشاره به تهیه مستندها خاطر نشان کرد: در تهیه مستندها باید دقت کنیم که اندیشه های شهدا و امام را معرفی کنیم چراکه به تعبیر امام اندیشه شهدا و خون ارزشمند آنها ما و انقلاب را تا آخر عمرمان بیمه خواهد کرد و این ملت ها هستند که به شهدا اقتداء خواهند کرد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار