تجلیل از واحدهای صنفی پوشاک بمناسبت هفته عفاف و حجاب+تصاویر
کد خبر: ۹۱۵۶۱۷۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:بمناسبت هفته عفاف و حجاب تجلیل از واحدهای صنفی پوشاک توسط سرگرد سعید تاجیک فرمانده وسرگرد مهدی امینی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ورامین باحضور سرکارخانم هداوند میرزایی عضو شورای شهر و فرماندهی بسیج اصناف و ریاست اتحادیه پوشاک انجام گردید.

سرگرد سعید تاجیک دراین بازدید افزود:نسل جدید ما در این فضایی که دعوت به غربگرایی و فضای ضد ارزشی بیشتر شده، رشد می کنند، لذا برنامه های تربیتی و فرهنگی ما نباید فقط به یک مناسبت خاص باشد و باید مسئله ای مثل حجاب که از ضروریات دین ماست در طول سال در کنار سایر برنامه ها پیگیری و دنبال شود.

فرمانده سپاه ورامین ترویج بدحجابی و بی حیایی در جوامع اسلامی از جمله ایران را از حربه های جنگ نرم دشمنان ذکر کرد و افزود: امروز همه ادارات و نهادها بالاخص نهادهای فرهنگی بایستی با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به موضوع عفاف و حجاب در جامعه حساس باشند.

سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین : مسئله ای مثل حجاب که از ضروریات دین ماست

سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین : مسئله ای مثل حجاب که از ضروریات دین ماستسرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین : مسئله ای مثل حجاب که از ضروریات دین ماستسرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین : مسئله ای مثل حجاب که از ضروریات دین ماستسرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین : مسئله ای مثل حجاب که از ضروریات دین ماست

ارسال نظرات