خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور قرآنی گفت: با پایان رقابت‌های بانوان در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم، نفرات برتر مشخص شدند.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۱۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

 حافظ ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران در ارومیه که امشب به پایان رسید اظهار کرد: نفرات برگزیده در رشته قرائت تحقیق، رباب پورتور از سلماس و سمیرا مهدیان از ارومیه شدند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت ترتیل، رقیه میرزایی از ارومیه رتبه نخست را کسب کرد و معصومه بخشی از تکاب رتبه دوم و هانیه علی پور از خوی رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور قرآنی گفت: در رشته حفظ کل فاطمه زرین از ارومیه اول شد و رقیه علی‌اصغریان از ارومیه به مقام دوم رسید.

وی با اشاره به نتایج حفظ ۲۰ جزء اظهار کرد: رباب زرین از ارومیه رتبه اول و زهرا حسنی از ارومیه دوم شد.

ابراهیمی گفت: در رشته حفظ ۱۰ جزء زهرا میرزاعلی پور از ارومیه رتبه اول، پریسا غفاری از میاندوآب رتبه دوم و زهرا رضایی از ارومیه رتبه سوم را کسب کردند.

وی با اشاره با نفرات برگزیده حفظ ۵ جزء تصریح کرد: در این رشته نیز فاطمه نجفقلیان از ارومیه اول، قلی احمدی از سردشت دوم و فرزانه احمدی از شاهین دژ رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور قرآنی گفت: در رشته دعاخوانی زهرا زینی در رشته دعاخوانی از نقده حد نصاب را کسب کرد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات