صبح امروز در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تفاهم نامه همکاری ما بین سپاه امام سجاد(ع) و اداره کل بهزیستی استان هرمزگان امضاء شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۰۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) صبح امروز در نشست خبری امضاءتفاهم نامه همکاری ما بین سپاه امام سجاد(ع) و اداره کل  بهزیستی استان هرمزگان ضمن تبریک هفته بهزیستی و ولادت امام رضا(ع) گفت: سپاه یک نهاد نظامی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی است که علاوه بر فعالیت های خود هر جاکه نیاز به ورود این نهاد باشد و بتواند مشکلات جامعه را برطرف نماید حضور پیدا کند.

سالاری، افزود: جلسه امروز با هدف همکار و هم افزایی ظرفیت طرفین انجام می شود، ظرفیتی که در بدنه بسیج وجود دارد که همیشه و هرجا که به آن نیاز بوده حضور داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، ادامه داد: استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع اعتیاد به عنوان یک موضوع خاص و اثر گذار می باشد، آنچه در حوزه اعتیاد می توان به تفاهم رسید در حوزه آموزش می باشد، تفاهم این دو نهاد درکنار هم می تواند راهکارهای لازمی را ارائه نمایند.

وی، تصریح کرد: در حوزه های مختلف دیگر نیز که بهزیستی تشخیص دهد بسیج می تواند در آن حضور پیدا کند ما آمادگی حضور دا آن عرصه ها را نیز دارا می باشیم، در خصوص مددکاران بهزیستی نیز کارهایی از قبیل مسکن و معیشت آنها انجام شده است.

در ادامه این نشست مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان، گفت: دغدعه اصلی ما در بحث پیشگیری می باشد، بحث آسیب های اجتماعی خیلی جدی است.

غلامحسین رنجبر، افزود: بهزیستی در بحث درمان و پیشگیری وارد شده است ، در بحث پیشگیری در مدارس، مهدکودک ها، دانشگاه ها و سطح استان در بحث اعتیاد ورود پیدا کرده ایم، توسعه این کار با ورود سپاه و بسیج می تواند بیشتر شود.

وی ادامه داد: در بحث آسیب های اجتماعی عرصه های بیشتری وجود دارد و تنها مباحث اعتیاد و طلاق نیست، در شهریور ماه ساخت 160 واحد مسکونی با اولویت شرق استان در دستور کار قرار د ارد.

ارسال نظرات