گردهمایی بزرگ بانوان و خانواده های بسیجی خاش با حضور کاروان خادمان حرم رضوی، شماری از مسئولان، فرماندهان و کارکنان بسیج و سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۸۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، سرهنگ شهرکی جانشین فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: در این گردهمایی بانوان و خانواده های بسیجی شهرستان در گرامی داشت هفته عفاف و حجاب بر اهمیت صیانت از حریم اخلاقی و توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر، حفظ کرامت و حرمت زن مسلمان در جامعه تاکید کردند.
حجت الاسلام رحمانی از روحانیون همراه کاروان زیرسایه خورشید و خادم امام رضا ع نیز بیان کرد: دنیای غرب به دنبال فروپاشی کانون های گرم خانوادگی در جامعه اسلامی بوده و لازم است زنان و مردان مسلمان با پیروی از دستورات قرآن کریم به استحکام و تقویت بنیان های خانوادگی بیندیشند و از آسیب های طلاق و جدایی زن و مرد از حریم مقدس خانوادگی دور شوند.
وی اظهار داشت: 22 درصد از ازدواج ها در کشور به طلاق می انجامد که این خودش هشدار دهنده و نگران کننده است، زیرا در کشور ما اسلام و دین و اعتقادات دینی حاکم بوده و حتی فکر کردن به طلاق نباید وجود داشته باشد.
این خادم حرم رضوی افزود: در اسلام الگوهای برتر زندگی را در ابعاد فردی و اجتماعی داریم و ادامه دادن راه پیامبر اسلام و بزرگان دین کلید سعادت در دنیا و آخرت است.
مداح اهل بیت و خادم حرم امام رضا ع هم به مداحی و مولودی خوانی پرداخت.
خادمان حرم رضوی همچنین با حضور در مزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده های معظم شهدا با آرمانهای والای شهیدان تجدید پیمان کردند.
دیدار با شماری از جانبازان و آزادگان و خانواده های محروم و نیازمند از دیگر برنامه های این کاروان در خاش بود.

ارسال نظرات